Infografika: 21 kroků k zabijácké prodejní stránce

Prodejní stránka může být buď vlahý čajíček, který nechá potenciálního zákazníka naprosto chladným, nebo také totální pecka, díky které se do vašeho řešení během chvíle úplně zblázní.

Pokud prodejní stránky studujete delší dobu, zjistíte, že jejich struktura je prakticky stále stejná. A nejenom obsahově, ale i pořadím, v jakém je tento obsah předkládán potenciálnímu kupujícímu.

(pro zvětšení klikněte na obrázek)21-kroků-k-zabijácké-prodejní-stránce-short

Jak vidíte, toto je jen část celého postupu, který dělá prodejní stránku tak líbivou cílové skupině. Pokud chcete vidět celých 21 bodů infografiky (v rozlišení 800×2400) a navíc závěrečné povídání, sdílejte tento příspěvek na sociálních sítích v okně níže.

Pro kompletní infografiku 21 kroků k zabijácké prodejní stránce sdílejte zde

(pokud se vám infografika nezobrazí správně, zkontrolujte si, zda nemáte zakázané cookies v počítači)

Pokud vám byl tento příspěvek užitečný, sdílejte ho s přáteli, případně mi zde zanechte komentář.

4 komentáře u „Infografika: 21 kroků k zabijácké prodejní stránce

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge